KOMFORTABEL MED NAVNET: – Det er Facebook som må komme med et utspill. Vi er svært komfortable med det navnet vi har, sier fabrikksjef John Morten Ødegård i Meta AS. Arkivfoto: Eskil Buseth Folstad
KOMFORTABEL MED NAVNET: – Det er Facebook som må komme med et utspill. Vi er svært komfortable med det navnet vi har, sier fabrikksjef John Morten Ødegård i Meta AS. Arkivfoto: Eskil Buseth Folstad

– Det er Facebook som må komme med et utspill

Det er fortsatt uavklart mellom Facebook og Meta AS i Ålen om et eventuelt kjøp av domenet Meta.no, men et kjøp av navnerettighetene fra en lokal bank i USA kan gi noen indikasjoner om prisnivået.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er to år eller eldre. Noen opplysninger kan være utdaterte.

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud. Se alle abonnementer her.

5 uker for
5 kroner

5,-

KJØP

Digital
1 måned

140,-

KJØP

Digital
3 måneder

450,-

KJØP

Komplett
1 år

1690,-

KJØP

Powered by Labrador CMS