VIKTIG FOR MERKEVAREN: Kulturkonsulent Ane Linn Haagaas sier det betyr mye for merkevaren Røros å være rangert øverst på kulturindeksen år etter år. Foto: Marit Langseth
VIKTIG FOR MERKEVAREN: Kulturkonsulent Ane Linn Haagaas sier det betyr mye for merkevaren Røros å være rangert øverst på kulturindeksen år etter år. Foto: Marit Langseth

– Kulturindeksen sier noe om kvantiteten, men ikke så mye om kvaliteten

For åttende gang er Røros rangert øverst i Norsk kulturindeks. Kulturkonsulent Ane Linn Haagaas tar oss med bak tallene fra Telemarksforskning.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er to år eller eldre. Noen opplysninger kan være utdaterte.

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud. Se alle abonnementer her.

5 uker for
5 kroner

5,-

KJØP

Digital
1 måned

140,-

KJØP

Digital
3 måneder

450,-

KJØP

Komplett
1 år

1690,-

KJØP

Powered by Labrador CMS