SATSER DIGITALT: Synlighet på nett blir sentralt for å lykkes med det nye destinasjonsselskapet. Reiselivssjef Tove Martens ønsker å gi forskjellig synlighet avhengig av størrelsen på medlemsbedriftene. Arkivfoto: Cecilie Bergan Stuedal
SATSER DIGITALT: Synlighet på nett blir sentralt for å lykkes med det nye destinasjonsselskapet. Reiselivssjef Tove Martens ønsker å gi forskjellig synlighet avhengig av størrelsen på medlemsbedriftene. Arkivfoto: Cecilie Bergan Stuedal

Mer synlighet for store medlemmer: Destinasjon Røros satser digitalt

– Bra for helheten

Digital synlighet blir et sentralt stikkord for det nye destinasjonsselskapet som skal ta over etter Destinasjon Røros. Reiselivssjefen har tidligere sagt at de skal tilrettelegge for små aktører, men nå snur hun og sier de vil framheve store medlemmer.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud. Se alle abonnementer her.

5 uker for
5 kroner

5,-

KJØP

Digital
1 måned

140,-

KJØP

Digital
3 måneder

450,-

KJØP

Komplett
1 år

1690,-

KJØP

Powered by Labrador CMS