POSITIV: Kjøpmann i Rema 1000, Nils Martin Tidemann, stiller seg positiv til endringene i Destinasjon Røros. Her i samtale med andre næringsaktører i fjellregionen under næringsseminaret i Vidarheim. Foto: Morten Haugseggen
POSITIV: Kjøpmann i Rema 1000, Nils Martin Tidemann, stiller seg positiv til endringene i Destinasjon Røros. Her i samtale med andre næringsaktører i fjellregionen under næringsseminaret i Vidarheim. Foto: Morten Haugseggen

Tidemann om endringene i Destinasjon Røros:

– Det er bare fint om konkurrenten blir sterkere

Nils Martin Tidemann, kjøpmann i Rema 1000, stiller seg positiv til endringene som Destinasjon Røros skal gjennom de neste årene. Endringene har sitt opphav i både økonomi og globale trender.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er to år eller eldre. Noen opplysninger kan være utdaterte.

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud. Se alle abonnementer her.

5 uker for
5 kroner

5,-

KJØP

Digital
1 måned

140,-

KJØP

Digital
3 måneder

450,-

KJØP

Komplett
1 år

1690,-

KJØP

Powered by Labrador CMS