MERKEVARE: – I dag handler alt om image og merkevare, og merkevaren Røros har stått fjellstøtt i mange år og vil fortsatt gjøre det, skriver redaktør Nils Kåre Nesvold. Foto: Cecilie Bergan Stuedal
MERKEVARE: – I dag handler alt om image og merkevare, og merkevaren Røros har stått fjellstøtt i mange år og vil fortsatt gjøre det, skriver redaktør Nils Kåre Nesvold. Foto: Cecilie Bergan Stuedal

Ikke tukle med Røros-navnet!

– Å blande inn Østerdalen vil vanne ut den sterke merkevaren Røros som forbindes med kvalitet, skriver redaktør i Fjell-Ljom, Nils Kåre Nesvold, på lederplass denne uka.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er to år eller eldre. Noen opplysninger kan være utdaterte.

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud. Se alle abonnementer her.

5 uker for
5 kroner

5,-

KJØP

Digital
1 måned

140,-

KJØP

Digital
3 måneder

450,-

KJØP

Komplett
1 år

1690,-

KJØP

Powered by Labrador CMS