Mener TV-produksjonen gir mer aktivitet og økt besøk:

– Så bra reklame for bygda kan ikke kjøpes for penger

FORNØYD: Bjørn Magnar Vik er svært fornøyd med at Discovery Channel har vært to uker i bygda for å spille inn TV-episoder om Hessdalsfenomenet og folka som bor der. – jeg sikker på at vi kommer til å merke det på interessen for å reise hit, sier han.

Bjørn Magnar Vik mener det ikke er mulig å overvurdere effekten av at den amerikanske TV- og strømmegiganten lager programmer om og fra Hessdalen. 

Publisert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud. Se alle abonnementer her.

5 uker for
5 kroner

5,-

KJØP

Digital
1 måned

140,-

KJØP

Digital
3 måneder

450,-

KJØP

Komplett
1 år

1690,-

KJØP

Powered by Labrador CMS