STERK MERKEVARE: Røros er en sterk merkevare og trekker mange turister til regionen. – Å ha Røros som merkevare er gull, sier reiselivssjef Tove Martens. Arkivfoto: Nils Kåre Nesvold
STERK MERKEVARE: Røros er en sterk merkevare og trekker mange turister til regionen. – Å ha Røros som merkevare er gull, sier reiselivssjef Tove Martens. Arkivfoto: Nils Kåre Nesvold

– Ting tyder på at Lofoten og Røros er de store vinnerne i juli

Hotellene i Røros melder om fullt belegg, og reiselivssjef i Destinasjon Røros, Tove Martens, har inntrykk av at det er mer folk på Røros enn vanlig i juli.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er to år eller eldre. Noen opplysninger kan være utdaterte.

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud. Se alle abonnementer her.

5 uker for
5 kroner

5,-

KJØP

Digital
1 måned

140,-

KJØP

Digital
3 måneder

450,-

KJØP

Komplett
1 år

1690,-

KJØP

Powered by Labrador CMS