GLEDELIG: Lokomotivfører for SJ Norge, Seline Andersen, synes det er veldig hyggelig med de positive tilbakemeldingene. – Det viser at vi gjør noe riktig. Jeg har ikke så mye med kundene å gjøre, men jeg prøver å gjøre mitt beste med å holde toget i rute og være hyggelig over høyttaleren, sier hun. Foto: Cecilie Bergan Stuedal
GLEDELIG: Lokomotivfører for SJ Norge, Seline Andersen, synes det er veldig hyggelig med de positive tilbakemeldingene. – Det viser at vi gjør noe riktig. Jeg har ikke så mye med kundene å gjøre, men jeg prøver å gjøre mitt beste med å holde toget i rute og være hyggelig over høyttaleren, sier hun. Foto: Cecilie Bergan Stuedal

Seline og Kristian scorer høyt:

– Ikke gjort noe annerledes enn vi gjorde som NSB og Vy

Jernbanedirektoratets undersøkelse av kundetilfredshet viser en nedgang fra fjerde kvartal i fjor til første kvartal i år.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud. Se alle abonnementer her.

5 uker for
5 kroner

5,-

KJØP

Digital
1 måned

140,-

KJØP

Digital
3 måneder

450,-

KJØP

Komplett
1 år

1690,-

KJØP

Powered by Labrador CMS