SINT OG OPPGITT: Per Ludvig Engesæter sier han er sint og oppgitt over kundebehandlingen i Ren Røros Digital. – Svarene jeg får er ikke tilfredsstillende, og jeg reagerer på slett kundebehandling, sier han. Foto: Nils Kåre Nesvold
Bytte av TV-leverandør gir økte priser, mener kunde:
– Dette er arrogant av Ren Røros Digital
Per Ludvig Engesæter i Gjøsvika på Røros reagerer etter at Ren Røros Digital har bestemt å bytte TV-leverandør fra Telenor til Telia. – Vi har ikke fått noen informasjon, og prisen øker. Jeg er sint og opprørt over arrogansen i Ren Røros Digital, sier han.
Denne artikkelen er to år eller eldre. Noen opplysninger kan være utdaterte.
5 uker for
5 kroner
5,-
KJØP
Digital
1 måned
140,-
KJØP
Digital
3 måneder
450,-
KJØP
Komplett
1 år
1690,-
KJØP