SINT OG OPPGITT: Per Ludvig Engesæter sier han er sint og oppgitt over kundebehandlingen i Ren Røros Digital. – Svarene jeg får er ikke tilfredsstillende, og jeg reagerer på slett kundebehandling, sier han. Foto: Nils Kåre Nesvold
SINT OG OPPGITT: Per Ludvig Engesæter sier han er sint og oppgitt over kundebehandlingen i Ren Røros Digital. – Svarene jeg får er ikke tilfredsstillende, og jeg reagerer på slett kundebehandling, sier han. Foto: Nils Kåre Nesvold

Bytte av TV-leverandør gir økte priser, mener kunde:

– Dette er arrogant av Ren Røros Digital

Per Ludvig Engesæter i Gjøsvika på Røros reagerer etter at Ren Røros Digital har bestemt å bytte TV-leverandør fra Telenor til Telia. – Vi har ikke fått noen informasjon, og prisen øker. Jeg er sint og opprørt over arrogansen i Ren Røros Digital, sier han.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er to år eller eldre. Noen opplysninger kan være utdaterte.

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud. Se alle abonnementer her.

5 uker for
5 kroner

5,-

KJØP

Digital
1 måned

140,-

KJØP

Digital
3 måneder

450,-

KJØP

Komplett
1 år

1690,-

KJØP

Powered by Labrador CMS