Annonsering i Fjell-Ljom
Gjennom oss har du som annonsør tilgang til fem forskjellige plattformer som Fjell-Ljom bruker:
- Papiravisa
- Nettartikler
- Podkaster
- YouTube-videoer
- Vimeo-videoer
Uansett hvilken kanal du ønsker å benytte til din annonsering, er det lurt å ta kontakt med vår salgskonsulent først.
Eva Haukdal
Salgskonsulent
E-post: eva@fjell-ljom.no
Mobil: 481 90 081
Papiravisa
I den tradisjonelle papiravisa er det enkelt å annonsere, men vanskelig å treffe en del målgrupper. I tillegg er papiravisa på vei tilbake.
Nettartikler
Fjell-Ljom får stadig flere kunder som benytter den digitale avisa framfor papiravisa. På vår egen nettside får våre leser presentert alt vi lager av artikler, podkaster og videoer. Her når vi en stor andel av befolkningen i Røros og Holtålen.
Til nettartiklene kan du velge mellom eksempelvis bannerannonser, annonser på starten og slutten av artikler, bevegelige annonser og annonser med lyd. Alt kan lenkes direkte til din nettside.
Et annet godt alternativ er content marketing, der du betaler for at vi skriver en artikkel om din bedrift eller ditt produkt.
Podkaster
Alle våre podkaster ligger åpent, og treffer både våre abonnenter og andre.
I likhet med vanlige nettartikler passer det fint med content marketing i podkaster. Du kan kjøpe enkeltpodkaster eller serier.
Et vanligere alternativ er å kjøpe annonseplass i starten og/eller midten av én eller flere podkaster. Mellom 10 og 30 sekunder er vanlig.
Vi har 3500 månedlige lyttere på våre podkaster.
YouTube-videoer
Alle våre YouTube-videoer ligger åpent og treffer i stor grad et annet publikum enn våre abonnenter. Vi nyter godt av at denne plattformen er et sosialt medium og at folk abonnerer på kanalen vår. Alle abonnenter får beskjed hver gang vi legger ut en ny video. Vi har omkring 2000 avspillinger på våre YouTube-videoer hver måned, og dette tallet er sterkt økende.
På denne plattformen tilbyr vi plass i starten av hver video.
Vimeo
På denne plattformen kan vi velge om innholdet ligger lukket og tilgjengelig kun for våre abonnenter eller åpent for hele verden. Fordelen med Vimeo er at vi slipper annen reklame. Ulempen er at det ikke regnes som et sosialt medium. Det betyr at vi ikke har noen abonnenter som varsles automatisk på denne plattformen. Vi har omkring 4000 månedlige avspillinger på Vimeo.
I likhet med YouTube tilbyr vi plass i starten av hver video.